وبلاگی از عشق و خنده

بیا تو حال کن

وبلاگی از عشق و خنده

بیا تو حال کن

احکام چت در اسلام

* اگر مردی و زنی به قصد چت خصوصی وارد مسنجر شوند ، واجب است که قبل از شروع چت ، صیغهء حلالیت مجازی بین آن دو جاری شود . این صیغه به صورت لوگو در دسترس همه افراد قرار می گیرد تا با کلیک به روی آن به صورت خودکار جاری گردد.


* کلیک کردن هر دو نفر مستحب است.


* بدیهی ایست که این صیغه ، تنها تا باز بودن پنجرهء چت اعتبار دارد و با بسته شدن پنجره ، چه سهون و چه عمدن ، صیغه خود به خود فسخ می گردد.

* این نوع صیغه فقط مختص زنان بیوه می باشد.زنان بیوه مجاز به باز کردن همزمان دو پنجرهء چت یا بیشتر از آن نیستند.

* دختران و زنان متاهل فقط می توانند از صیغهء مجازی محرمیت استفاده کنند و حق استفاده از صیغهء مجازی حلالیت را ندارند ( چت در حد سلام و احوالپرسی و با درصد اروتیک کمتر) .


* صیغهء مجازی محرمیت ، همچون صیغهء مجازی حلالیت ، به صورت لوگو در محل مناسب قرار خواهد گرفت.


* تمام احکام جاری شدن و فسخ این دو نوع صیغه یکسان می باشد.

* مردان متاهل حق باز کردن بیش از چهار و مردان مجرد پنج پنجرهء توامان چت را ندارند.

* فرستادن هر نوع ایکون بعد از جاری شدن صیغه حلال می باشد.


* چنانچه ایکونی قبل از جاری شدن صیغه ارسال گردد ، این ایکون حرام زاده بوده و احکام ایکون های حرمزاده در مورد آن مصداق دارد.


* اگر به هر علت غیر ارادی ، مثل وقوع زلزله ، تسک کردن ناگهانی سیستم ، قطع شدن کانکشن یکی از دو طرف و قس الی الهذا ، ایکونی قبل از جاری شدن صیغه ارسال گردد ، احکام ایکون های حرامزادهء مشبهه بر آن صادق است.


* بستن پنجرهء چت به اختیار مردان می باشد . چنانچه زنی قبل از مرد اقدام به بستن آن بکند ، واجب است تا 4 روز عدهء پنچرهء بسته شده را به جا بیاورد . قبل از پایان عده ، حق چت با هیچ ذکور دیگری را ندارد.


* چنانچه زن متاهلی با یا بدون جاری شدن صیغهء مجازی حلالیت اقدام به چت با مردی بکند ، این چت به منزلهء زنای محصنهء مجازی بوده و حد سنگسار مجازی بر او لازم می گردد.


* اگر مردی اقدام به چت با زنی متاهل بنماید ، با علم به متاهل بودن زن ، حتی در صورت جاری شدن صیغهءمجازی حلالیت حد تعزیری شلاق اینترنتی بر او لازم می گردد.


* زنان و مردان مشمول صیغهء مجازی حلالیت ، در صورت چت کردن بدون جاری نمودن صیغه ، در بار اول و دوم و سوم به حد تعزیری شلاق اینترنی محکوم شده و در صورت تکرار در بار چهارم مصداق مفسد ( ه ) فی النت بوده و اجرای حکم اعدام اینترنتی بر آنان لازم است

 

 به نظر خودم باحال بود ولی شما رو نمی دونم.

نظرات 16 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.daramad5.mihanblog.com

با سلام اومدم کلیک کردم به امید کلیک شما.

پرستو پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ http://parastoo20.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممم امیر جان..
حالت چطوره؟خوبی؟

پرستو پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

چه عجب!!
اشکال نداره....درکت میکنم...من خودمم به خاطر درسام دیگه کمتر میام نت...

پرستو پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ب.ظ http://parastoo20.blogfa.com

آپتم خیلی خیلی جالب بود...
پس هرموقع فرصت کردی بهم سربزن....
منتظر حضور گرمت هستم...

پرستو پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

آخی واقعا متاسفم...
نمیخواستم ناراحتت کنم...
من توی اون یکی وبت برات کامنت میذارم....وقت کردی بخونش!

پانته آ پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://www.asheghaneroman.blogfa.com

سلام آقا امیر گل گلاب . خوفی ؟ خوشی ؟
واقعا متاسفم .
حالا که حالشون خوب شده نه ؟

پانته آ پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.asheghaneroman.blogfa.com

می بخشید من حس ششم خوبی ندارم .
آپ جالبی بود . دانشگاه خوش می گذره ؟ از شوهر خاله ام شنیدم دانشگاه تق و لق است نه ؟

پانته آ پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:28 ب.ظ

علاقه ات به رشته ات چطوره؟

پانته آ پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ب.ظ

خسته نباشی . خوب کیف و حال می کنی ها . دیگه مثل مدارس هر روز مدرسه نمی ری .
خوش به حالت بیا جا ها مون را عوض کنیم . من می شم دانشجو تو بشو دانش آموز خوبه ؟‌

پانته آ پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

راستی کلیک هم کردم.
خب دیگه حرف های من ته کشید تو رو نمی دونم .
فعلا .
بای بای

محمد پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.daramad5.mihanblog.com

با سلام اومدم کلیک کردم به امید کلیک شما.

شازده کوچولو پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.ghesseyetanhaee.blogfa.com/

سلام
جالب بود مطلبت
به منم سر بزن
منتظر لبخندهایت هستم

بزرگ ترین مرجع کسب أرامد ایران یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ق.ظ http://niazemon.persianblog.ir

سلام دوست عزیز اومدم کلیک کردم
مدتی هستش که تبادل کلیک نمیکنی
دوست نداری تبادل کلیک کنیم؟؟؟؟

پانته آ چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ

به داداش امیر خودم چطوری ؟
می بخشید دیر سریدم .
راجع به چه چیز دین زرتشتی می خوای تحقیق کنی ؟
من بهت پیشنهاد می کنم راجع به جشن مهرگان .... سده .... تیرگان و .... تحقیق کن
بازم هرطور که دوست داری .

پانته آ چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

کلیک هم کردم .
دیگه .... دیگه ..
من که حرفی به ذهنم نمی رسه ولی اگر سوالی داری من در خدمتم .

پانته آ چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.asheghaneroman.blogfa.com

بــــــــــــــــــای تــــــــــــــــا هـــــــــــــــای بــــــــــعــــــــــدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد