وبلاگی از عشق و خنده

بیا تو حال کن

وبلاگی از عشق و خنده

بیا تو حال کن

اس ام اس سری چهارم

**نباید میذاشتم بری... اینجا خیلی جات خالیه... بوی عطرت نمیاد... حس بدی دارم... چون همش فکر می کنم تقصیر من بود... آره نباید سیفون رو می کشیدم

  

**میدونی فرق تو با گاو چیه............؟؟؟؟؟؟شوخی کردم بابا. هیچ فرقی ندارین

 

 

 

**تو توی وجودمی...تو توی قلبمی...تو توی خونمی...رفتم دکتر گفت انگل داری.

 

*یارو میره خواستگاری، دختره سبیل داشته، بهش میگه: چرا سبیل داری؟ دختره میزنه زیر گریه، یارو میخواد دلداری بده میگه: مرد که گریه نمی‌کنه!

 

**سوال:به 15 تا دختر تو استخر چی میگن؟! جواب:رانی هلو سوال:اگه 15 تا زن بودن چی؟ جواب:کمپوت انجیر سوال:اگه 15 تا پیرزن بودن؟ جواب:یه کاسه سیرابی

**اصفهانیه به پسرش می گه برو از خونه همسایه دو تا نون بگیر ..پسره میره وبرمی گرده میگه: بابا همسایه نون نداد !می گه اه اینم چه خسیسه برو از توی یخچال خودمون دوتا نون بیار

 

**اصفهونیا رو از چهار تا چیز میشه شناخت1- همشون زیرشلواری آبی راه راه دارن(من هم از همینا دارم)2- هر قلوپ نوشابه که می‌خورن به شیشه نگاه می‌کنن ببینن تا کجاش رفته!3-جلوی در وامیستن و به جای اینکه بگن بفرمایین تو، میگن حالا چرا نمیان تو؟4- بستنی لیوانی که می‌خورن حتما درش رو می‌لیسن

 

**لره میره خواستگاری بهش میگن راحت باش ..میگوزه!

 

*یارو داشته تو دریا غرق می شده هر با که می رفته پایین اب می خورده و میومده بالا می گفته : سلام بر لب تشنه ی حسین

 

 

**یارو دوهزار تومنی پیدار میکنه میندازش روی زمین میگه : برو بابا ما از این شانسا نداریم

 

**یه روز به یه شیرازیه میگن راسته که شیرازیا کلمه دومشون توی هر جمله فحشه؟؟؟شیرازیه میگه کدوم عوضی  این حرفو زده؟

 

 

**خداوند آسمان را آفرید و نگاهی کرد و گفت تبارک الله چه زیبا آفریدم.زمین را آفرید و  گفت چه با شکوه افریدم.مرد را آفرید گفت احسنت.چه زیبا و با وقار افریدم. زن را آفرید نگاهی کرد و گفت.....اشکال نداره ارایش میکنه خشگل میشه.

 

 

 

**به یارو میگن سفر حج خوش گذشت : می گه خیلی سنگ تو سرو کلم خورد ولی آخر بوسش کردم

 

فرا رسیدن  عید نوروز   به شما و خانواده محترم هیچ ربطی نداره


اصفهانیه داشت می مرد ، بچه هاش دورش جمع شده بودن، اصفهانیه میگه: حسن کجاست ، همه با گریه میگن : همینجاست ، میگه : اصغر کجاست ، میگن : همینجاست ، میگه: سکینه کجاست ، میگن : همینجاست ، یه دفعه اصفهانیه بلند داد میزنه میگه : پس کره خرها ، چراغ اون اتاق برای کی روشنه

چندتا از فشحای ترکی...از جلو چشام خفه شووو2-کثافت مرض3-کسی با زر نزد4-وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند5-ریدم تو اون کلاهی که تو میخای سره من بزاری6-فک کردی با خر طرفی؟؟؟خودت با خر طرفی

 

 

 

الاغ چرا اس ام اس  نمیدی واسم ایا؟.....برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستان ها برو ببین شاید ادم شدی اس ام اس دادی....

نظرات 14 + ارسال نظر
پانته آ شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.asheghaneroman.blogfa.com

اوووووووووووووووووووول

پانته آ شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ

دوووووووووووووووووووووووم
بذار اول مقام ها رو تسخیر کنم بعد حرف می زنم .

پانته آ شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ

چیه مگه داداشت چشه که نمی خواهی دیگه داداش کسی باشی
آخ یادم رفت سلام .

پانته آ شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ

آپ زیبایی بود . ممنون که خبریدی
که به ۱۵ تا دختر توس استخر می گن رانی هلو . باشه آقا امیر باشه . !!!!!
می بخشید دیر شد آخه داشتم دسته گلی رو که پریشب به آب داده بودم جمع و جور می کردم .
شرمنده .

پانته آ شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

آره دیگه این هم سوتی بود که ما دادیم .
راستی شما می رین دانشگاه یا کلاس جک . ولی خودمونیم جک های قشنگی بود . ممنون

پانته آ شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ

شوخی ما هم کار دستمان داد . شانس آوردم ÷سر مجرد تو جمع فقط همون بود . خدا رو شکر رفت ..
من راحت درس می خوانم ؟ من غلط کردم . ما که شانزده می گریم معلم توی لیست لایق تقدیر برای ما علامت می زنه ببین چقدر سخت سوال می دن . مثلا تو امتحان شیمی داده بود از یه لیوان آب می ریزیم تو قلک این رو تفسیر کنید .
توضیح اضافه هم نداشت . زد باش دانشجو تفسیرش کن ببینم 3 نمره هم داره .
جوالب را هم تا زمانی که خودت نگفتی نمی گم .

پانته آ شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ب.ظ

خب دیگه من برم فعلا کاری نداری
اون موئضوع رو هم پاک کن .
بای بای

پانته آ سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.asheghaneroman.blogfa.com

سلام سلام .
خب دیگه تهران همینه .
یه بار هم دوستم تعریف کرد که با پسر خاله اش رفته بود بیرون ( البته دوستم خیلی شبیه پسراست اگر مانتو نپوشه کسی نمی فهمه دختره موهاش هم کوتاهه . اگر پسر بود پسر خیلی خوشگلی می شد ) خلاصه بیرون بودن که دختره اومد به دوستم ثنا گفت شماره می دی . دوستم هم حسابی سر کارش گذاشتم و شماره ی اشتباه بهش داد .

پانته آ سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

البته راست و دروغش رو نمی دونم این طور برام تعریف کرد .
جواب اون سوال هم این می شد .
آب یک ماده ی با ارزش است که با صرفه جویی مقدارش افزایش میابد .
( قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود . )
حتما می گی چه ربطی به شیمی داشت . منم باهات موافقم .
خواستی عکستو بذار . ببخشید فراموش کردم .

پانته آ سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

فعلا بای بای

حمید چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ http://vareshf.blogfa.com

سلام شیطون پسر خوبی؟

چه خبرا؟

الان تو تهرانی و داری کلی حال می کنی دیگه نه؟؟؟

از دخترای اون ورا چه خبر؟؟/

می بین که یه دوست وبلاگی پیدا کردی !!!!!

به من هم بسر... خوشحال میشم از آپات استقبال کنم.
این آپاتم ردیف بود.

حمید چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

دلتنگی هایم را با کدام قایق خال روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم.

حمید چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

واسه آپ بعدی خبر کردنم یادت نره رقیق من


به قول خودت بای تا های.

فاطمه سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.themebazar.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام.خوبی؟عجبی کجا بودی یه مدت؟راستی ممنون اما من 13 ابان تولدم بود ولی در هر صورت مرررررررررررررررررررررررسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد